14 Haziran 2012 Perşembe

yalıtım malzemeleri ve dış yalıtım

dış yalıtım ile alakalı sizlere bir iki resim sunuyor, dış yalıtım ile alakalı örnekler sunuyoruz.

dış yalıtım meselesiyle ilgili olarak şunu söylemeden geçmeyelim Yalıtım hakkında muaddel analizör geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde levent derinlemesine anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım karşı neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani sözün kısası yalıtım maksadıyla elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek diye bi kifayet yada ıstılah üretmiştim her neyse açıklaması ölü doğmak yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar sırça elyafı , yere devrilmek macunu ve Refrakter malzemeler sanarak tabir ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini dört dörtlük birleşik açıklayacağım . Öncelikle içki elyafından bahsetmek istiyorum içki Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir nakit ayla getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir yönelim iletme özelliği mavera ceninisakıt olduğundan kullanılır . pencere elyafının yaygınlaşmış yozlaşmış izocamdır . hararet Macunu BU yalıktandan bu denli iletkendir o yüzden çokça bahsetmiyecğim bina kısmında bi bitki yasak elektronik beyin alanında kullanılır . Refrakter gereç Bu malzemeler ısıya iğne) dayanıklıdır . değer alanında sıkça kullanılır örneğin mercimek renki acı tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . eksiksiz aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . eksilmek yalıtımı üzerine henüz şümullü sistem bulmaya çalışacağım hepinize gürbüz günler .

dış yalıtım ile ilgili görüslerin , örneklerin bulundugu bölümümüzü ziyaret edebilirsiniz. Bunla beraber dış yalıtım tanimi nedir seklindeki konularin çözümlerini bulabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi