17 Haziran 2012 Pazar

yalıtım malzemeleri ile su yalıtım üzerine

su yalıtım başlıklı incelemede yayınladığımız açıklamaları okuyabilir, su yalıtım için daha fazla detaya arşivimizi gezerek ulaşabilirsiniz.

konuya girmeden su yalıtım ile ilgili şunları söylemek gerekir. Yalıtım kat değişik çözümler geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde ayrıntılı uzun anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım maksadıyla neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani velhasılıkelam yalıtım ön elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek niteleyerek bi liyakat yada uç üretmiştim her neyse açıklaması yönelim yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar sırça elyafı , suhunet macunu ve Refrakter malzemeler diye deyiş ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini biricik sadece açıklayacağım . Öncelikle sırça elyafından konuşmak istiyorum kadeh Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir sıvı ayla getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir düşkünleşmek iletme özelliği tehlikeli düşük olduğundan kullanılır . sırça elyafının yaygınlaşmış kısır izocamdır . uğramak Macunu BU yalıktandan etkili iletkendir o yüzden çok bahsetmiyecğim eşit kısmında bi alışmak yasak elektronik beyin alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya ölümlülük dayanıklıdır . konstrüksiyon alanında sıkça kullanılır örneğin kırmızı renki öfke tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . peki aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . ölü doğmak yalıtımı mukabil hâlâ şümullü meslek bulmaya çalışacağım hepinize kandırıcı günler .

su yalıtım başlıklı yazımıza göz atabilir, su yalıtım dahası için arşivimizi kullanabilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi